Tefal GV7096

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV7096 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yowi 10-01-2014
Geschreven voor: Tefal GV7096

Het apparaat is gebruiksvriendelijk (snel warm en je kunt zien hoeveel water erin zit).
Minpunt vind ik dat zogenaamd handige kalksysteem. Er zit een ijzeren staafje in dat je er regelmatig uit moet halen en dat zou dan de kalk moeten meenemen uit het reservoir. Het kalklampje gaat echter pas branden als het eigenlijk al te laat is. Dan komt er al kalk uit je strijkbout. Als je het ijzeren staafje eruit haalt, zit er een klein beetje kalkaanslag aan, maar het water dat er verder nog uitloopt, zit vol met grote brokken kalk. En dat blijft zo. Het kalklampje gaat niet meer uit en voor elke strijkbeurt moet ik het staafje eruit halen en de brokken kalk uit het reservoir gieten.

Lucrecia 25-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Strijken is niet mijn hobby, maar met dit apparaat heb ik er wel zin in.
Ben ook heel snel klaar.
Ik ben heel tevreden met de stoomgenerator.

HelmyvanDijk 20-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Het is een heel fijn apparaat. Daar ik veel last van mijn rug heb, is het strijken voor mij nu veel gemakkelijker.
Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop, en zal dit zeker aan mijn vriendinnen door geven. Hij is snel gebruiksklaar, en ook veilig vast te zetten als het apparaat niet gebruikt word.

Truus 1950 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Het is erg fijn apparaat ik strijk erg veel ongeveer 6 uur per week en met dit apparaat gaat het behoorlijk sneller en met minder inspanning veel netter

Flevo 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Strijken is een fluitje van een cent met mijn nieuwe strijkijzer had het eerder moeten aanschaffen weinig apparaten waar je zoveel plezier aan hebt meestal is reclame misleidend maar voor dit apparaat geldt dat niet

Elisa63 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Strijken is echt een makkie met dit apparaat, het is niet te zwaar, niet te groot en dus gemakkelijk te pakken en op te bergen. Snoer is ook zo opgerold. Echt een aanrader!

19rianne64 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Een geweldig fijn apparaat, strijken zonder moeite en scheelt zeker de helft in tijd. Maakt strijken zelfs leuk, het lijkt altijd zoveel, maar telkens weer ben ik er zo doorheen.
Rianne

M.J.M 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Echt te gek is de stoomgenerator van tefal ik had een hekel aan strijken maar nu strijk ik alles met veel plezier !!

sventygo1 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Een geweldig apparaat. Vond strijken altijd een vervelende klus, totdat ik de stoomgenerator in huis heb. Gaat nu bijna vanzelf.

M1mosa 19-03-2013
Geschreven voor: Tefal GV7096

Zoals ik van Tefal gewend ben een degelijk en goed apparaat.
Als je zo'n strijkmachine gewend bent wil je niet anders.